سئو داخلی

تولید محتوا از 0 تا 100

تولید محتوا از 0 تا 100

چرا تولید محتوا مهم است؟

اگر دقت کرده باشید تولید محتوا در چند سال اخیر اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. دلیل آن هم این است که همه متوجه شده اند که محتوا مانند چرخ دنده های سایت و کسب و کار است. یکی از عواملی که در آینده یک وب سایت بسیار تاثیر گذار است بحث تولید محتوا است. اگر بخواهید یک سایت در صفحه یک گوگل داشته باشید بدون شک یکی از نیازهای آن آغاز تولید محتوا یونیک و کاربر پسند و آموزش سئو مقدماتی است.

دلیل اهمیت تولید محتوا

دلایل اهمیت تولید محتوا

برای اینکه بهتر متوجه دلیل اهمیت تولید محتوا شوید باید بگوییم امروز مردم پیش از آنکه محصول یک برند را خریداری و مصرف کنند خدمات آن برند را مورد بررسی قرار می دهند. بنابراین شما با در دسترس قرار دادن محتوای باکیفیت می توانید مشتریان خود را افزایش دهید. پس با آغاز تولید محتوا از 0 تا 100 شما می توانید مشتریان خود را افزایش دهید.

آموزش تولید محتوا رایگان

ما در سئو ایران قصد داریم تا به شما آموزش تولید محتوا دهیم و بگوییم که چگونه می توانید یک محتوای یونیک و مفید برای سئو سایت خود تولید کنید. اگر در زمینه تولید محتوا تازه کار هستید و یا قصد دارید دانش خود را در زمینه تولید محتوا افزایش دهید قطعا مقاله آغاز تولید محتوا از 0 تا 100 بسیار به شما کمک می کند. محتوا یکی از اصول اصلی سئو سایت است پس شما با یادگیری آن بخشی از مسیر مبدل شدن به یک سئوکار را رفته اید.

یک سئوکار موفق قطعا باید بتواند در هر زمینه ای محتوا مفید تولید کند. ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک محتوا تولید کنید و از آن کسب درآمد کنید.

برنامه ریزی و استراتژی تولید محتوا

قبل از اینکه به مراحل تولید محتوا بپردازیم لازم است بدانید اگر تازه می خواهید اقدام به تولید محتوا کنید و یا در زمینه تولید محتوا فعالیت دارید قطعا داشته استراتژی مناسب و یا بازنگری در آن می تواند بسیار به شما کمک کند. برنامه ریزی یا استراتژی تولید محتوا برنامه ای است که طبق آن مشخص می کنید که برای اهداف تجاری خود از کدام نوع محتوا(صوتی، متنی، ویدئویی) در چه زمانی استفاده کنید.

برنامه ریزی برای تولید محتوا

برنامه ریزی و استراتژی تولید محتوا

یک استراتژی مناسب باید به گونه ای طراحی شود که مشتریان را جذب کند و حتی بعد از اینکه آنها خرید کردند و یا از خدمات شما استفاده کردند باز هم درگیر باشند. در آغاز تولید محتوا نیاز به یک استراتژی هدفمند دارید.

مخاطب هدف خود را برای تولید محتوا شناسایی کنید

اولین مرحله برای آغاز تولید محتوا این است که به سوال هایی مانند چه کسی محتوای من را می خواند؟ مخاطب هدف محتوای من چی کسی است؟ با پاسخ دادن به این سوالات در حقیقت شما مخاطب هدف خود را شناسایی می کنید. ممکن است کسب و کار شما بیش از یک مخاطب هدف داشته باشد پس استراتژی شما باید به گونه ای باشد که محتوای مورد نیاز هر مشتری را بتوانید تولید کنید.

تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید.

یکی از مهم ترین بخش ها که در آغاز تولید محتوا از 0 تا 100 باید به آن اشاره کنیم مبحث Keyword research یا تحقیق کلمه کلیدی است. اگر شما در این زمینه توانایی لازم را نداشته باشید وقت و زمانی که برای تولید محتوا صرف می کنید هدر می رود. اگر کلمه کلیدی که انتخاب می کنید سرچ نداشته باشد قطعا محتوای شما را کاربران زیادی نمی بینند و شما به هدف خود که افزایش ترافیک و در نهایت افزایش درآمد است نمی رسید.

نحوه تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق صحیح کلمات کلیدی

زمان آن رسیده تا به شما آموزش دهیم که چگونه تحقیق کلمه کلیدی خود را انجام دهید. شما به روش های مختلفی می توانید این کار را می توانید انجام دهید که مهم ترین آنها عبارتند از:

  1. نتایج سرچ گوگل
  2. وبمستر
  3. کیورد پلنر
  4. گوگل ترندز
  5. kwfinder
  6. ahref
  7. semrush
  8. majestic
  9. seo Ngram
  10. moz pro
  11. keyword tool

اقدام به تولید محتوا یونیک کنید.

بعد از اینکه شما از طریق یکی از ابزارهای بالا کلمه کلیدی مورد نظر خود را پیدا کردید زمان آغاز تولید محتوا از 0 تا 100 فرا می رسد. اگر سایت شما تازه تاسیس است بهتر است از کلمات long tail در ابتدا استفاده کنید. long tail ها به دلیل آنکه رقابت کمتری بر روی آنها وجود دارد می توانند شانس شما را برای قرار گیری در بالای نتایج جستجوی گوگل افزایش دهند.

نکته بسیار مهمی که در آغاز تولید محتوا از 0 تا 100 باید به آن اشاره کنیم این است که ابتدا در مورد محتوایی که می خواهید بنویسید به خوبی در گوگل و سایت های ایرانی و خارجی تحقیق کرده سپس اقدام به نوشتن محتوا از برداشت های خود از مطالب خوانده شده کنید.

دلیل اهمیت تولید محتوا یونیک

ویژگی های تولید محتوا یونیک

توجه داشته باشید که در پایان مقاله خود حتما یک یا دو پاراگراف را به نتیجه گیری یا بیان چکیده ای از مطلب خود کنید. نکته ای که وجود دارد این است که نباید محتوای شما از 1200 کلمه کمتر باشد. هر چه محتوای شما مفید تر و مفصل تر باشد شانس شما برای کسب جایگاه بالاتر در نتایج گوگل افزایش می یابد.

محتوا خود را فرشنس کنید.

پس از آغاز تولید محتوا و سئو آن شما باید محتوا را منتشر کنید و بسته به سایتی که دارید مدت زمانی طول می کشد تا مقاله ایندکس شود. شما نباید بعد از ایندکس مقالات آنها را به حال خود رها کنید و بعد از مدتی باید محتواهای قبلی خود را فرشنس کنید. با فرشنس کردن محتواها هم محتوای شما از چرخه گوگل کنار نمی رود و هم به سئو سایت تان کمک بسیاری می کند.

زمانی که می خواهید محتواهای قبلی خود را فرشنس کنید به این نکته توجه داشته باشید که محتوای جدید باید به گونه ای باشد که محتوای شما را تکمیل کند و از کلمه کلیدی خود در آن استفاده کرده باشید. برای اینکه به سئو سایت خود هم کمک کنید به همراه اضافه کردن محتوای جدید یک لینک هم در محتوا قرار دهید.

چگونه محتوای مفید برای سئو تولید کنم؟

شما آموختید که چگونه آغاز تولید محتوا کنید. زمانی که در نوشتن محتوا و پیدا کردن کردن کلمات کلیدی مشکلی نداشتید زمان آن می رسد تا محتوای خود را سئو کنید و در نوشتن محتوا نیز به نکاتی توجه داشته باشید تا محتوای شما سئو محور باشد. ما در آموزش تولید محتوا رایگان به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می توانید محتوای مفید برای سئو سایت خود تولید کنید. نکات بسیار مهم در تولید یک محتوای مفید برای سئو سایت عبارتند از:

  1. استفاده از کلمه کلیدی در هر پاراگراف
  2. بولد کردن کلمه کلیدی در پاراگراف اول
  3. استفاده از بیش از یک هدینگ
  4. استفاده از بولت و نامریک در محتوا
  5. عدم وجود غلط املایی
  6. طولانی نبودن پاراگراف ها
  7. نوشتن چکیده ای از محتوا در انتها
  8. نوشتن هدینگ های جذاب برای کاربران
  9. نوشتن سوالات متداول در پایان هر محتوا و پاسخ به آنها

سخن پایانی

شما به کمک مقاله آغاز تولید محتوا به خوبی می توانید تولید محتوا را یاد بگیرید و به کمک آن کسب درآمد کنید. ما در سئو ایران تلاش کردیم تا با آموزش تولید محتوا رایگان به شما مسیر شما را برای ورود به حوزه دیجیتال مارکتینگ و کسب درآمد از آن هموارتر کنیم. اگر همچنان در زمینه محتوا سوالی در ذهنتان وجود دارد در بخش نظرات به ما بگویید تا به آن پاسخ دهیم.

منبع:https://www.seoiran.com/%d8%a2%d8%ba%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن